Loading…
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3

Keurmerk

CQI-AKWA2020 ver.5.1 

 

Bij het einde van een behandeling meten we ook met een vragenlijst hoe u de behandeling bij GGZ Keizersgracht hebt ervaren. Deze vragenlijst heet  CQI-AKWA2020 ver.5.1

 

Resultaten - Cliëntervaringen 2021

 

Een volledig rapport over de antwoorden van ons tevredenheidsonderzoek CQI-AKWA2020 ver.5.1 uitgevoerd in het Pools vindt u hier.

 

Uitkomsten over het jaar 2021:

 

Gemiddeld 80% van onze patienten is heel tevreden met de behandeling. Verdere 10% van de patienten is daarover tevreden. 

In de komende maanden gaan wij ons als instelling concentreren op de vragen die minder postieve antwoorden hebben gehad, zoals: informeren tijdens de behandeling over de groepen buiten GGZ, waar de patienten zelfstanding aan de slag mee kunnen en de betrokkenheid van de familie en nasten tijdens de behandeling vegroten. 

 

 

Het invullen van deze enquête is van groot belang voor ons en dient als hulpmiddel om onze diensten voortdurend proberen te verbeteren. Van de scores is duidelijk te lezen dat u ons werk best goed beoordeeld maar dat neemt niet weg dat het altijd beter kan.