Aanmelding bij GGZ Keizersgracht

Voordat je je gaat aanmelden, check of wij open zijn voor de koepel waarin je verzekerd bent.

LET OP: Voor deze koepels zijn wij nu open:

ASR (ASR en Ik Kies Zelf),

Eno (Eno, HollandZorg en Salland),

Eucare (Eucare en Aevitae),

DSW (DSW, Stad Holland en InTwente),

Menzis (Menzis en Anderzorg),

ONVZ (ONVZ en VvAA),

Zorg en Zekerheid (Zorg en Zekerheid).

Maar helaas zijn we NIET OPEN voor verzekerden bij de volgende koepels:

Achmea (Zilveren Kruis, Interpolis, FBTO, De Friesland),

CZ (CZ, Just, Ohra en Nationale Nederlanden),

VGZ (VGZ, Bewuzt, UMC, Univé, Zekur, VGZ Zorgzaam).


Weet je nog niet onder welke koepel je verzekering valt?

Check hier info over de koepels en onze contracten met de verzekeraars in 2025.

Wil je je aanmelden? Klik hier om door te gaan met de aanmelding.

Let op: in de volgende stappen word je onder andere gevraagd naar een verwijsbrief van de huisarts. Je kunt je pas aanmelden als je de verwijsbrief via dit formulier kunt uploaden.

Aanmeldformulier

Je bent aan het begin van ons aanmeldproces. Stappen in het aanmeldproces zijn:

  1. Informatie over een eventuele aanmeldstop.
  2. Bijvoegen van de verwijsbrief. 
  3. Informatie over kosten van de behandeling.
  4. Bepalen of wij passende zorg voor je kunnen aanbieden.
  5. Het invullen van het aanmeldformulier.

Deze stappen doorlopen vraagt samen ongeveer 5 minuten tijd. Om je aan te melden heb je een verwijsbrief van de huisarts nodig. Deze dient samen met het aanmeldformulier digitaal verstuurd te zijn.

Verwijzing

Kosten van je behandeling

Meestal kan behandeling bij ons worden vergoed door je verzekeraar. Wij hebben namelijk contracten met alle zorgverzekeraars. De verzekeraar zal je wel belasten voor je eigen risico, tenzij je dat al volledig hebt betaald aan andere zorg (in dit kalenderjaar). De hoogte van het eigen risico is afhankelijk van de verzekering die je hebt afgesloten. Het bedrag van het eigen risico kan variëren van 385 tot 900 euro. Je kunt dit nakijken in je polis neem bij vragen  contact op met je verzekeraar.

Ook als wij tijdens een intake vaststellen dat wij geen passende behandeling kunnen bieden worden de kosten van de intake in rekening gebracht bij je verzekeraar. 

We willen het aanmeldproces zo zorgvuldig mogelijk laten verlopen. Daarom vragen wij je om zo goed mogelijk alle gestelde vragen te beantwoorden, ook die over de uitsluitingsgronden. Evenals andere vragen rondom de intake of pre-intake.
Zo kunnen wij samen zorgen dat er geen onnodige kosten worden gemaakt.

Wij zijn een instelling waar je overdag terecht kunt voor gesprekken en ons team is gespecialiseerd in het ambulant behandelen van psychische klachten. Heb je naast deze klachten ook last van een van de onderstaande klachten of problemen?

Ik heb aanhoudende suïcidale gedachten Tooltip text

Ik ben regelmatig in crisisTooltip text

Ik heb forse problemen met alcohol, drugs of andere middelen Tooltip text

Ik lijd aan een psychotische stoornis Tooltip text

Er loopt een rechtszaak die met mijn psychische klachten te maken heeft Tooltip text

Mijn financiële en woonsituatie zijn zo onstabiel dat ik niet regelmatig deel kan nemen aan therapie Tooltip text

Ik woon ver van de locaties van GGZ Keizersgracht en kan niet regelmatig naar de afspraken komen Tooltip text

Helaas is onze zorg niet geschikt voor je klachten. Heb je hier vragen over? Neem dan contact met ons op via dit formulier. (hier link naar het contactformulier)

Heb je alle vragen met “Nee” beantwoord maar heb je nog twijfels over 1 of meerdere van deze onderwerpen, dan kan je kiezen voor een pre-intake gesprek met ons psycholoog. Dat kan je doen door deze optie aan te kruisen in het aanmeldformulier in de volgende stap.
Je kan je aanmelden door onderstaand formulier in te vullen en te versturen.

Vertrouwde contactpersoon